DOMOV > GALERIJA FOTOGRAFIJ > Tabor Triglav

Tabor Triglav

Ogledov: 1284

Bavarska smer + Izstop Zimmer-Jahn.

Po tem ko sem na sestanku odseka zasledila da se organizira tabor plezanja v Triglavu se mi je prebudila želja, da to pa res moram okusit še letos. Že zadnji vikend avgusta bi morali v to klasiko Triglavske stene, vendar vreme ni bilo naklonjeno, zato smo prestavili za teden dni, kar se je izkazalo, da je to bila najboljša poteza.

V četrtek na ˝ferajnu˝ sem že skoraj mislila da ne bom dobila naveze, a se je izkazalo da je potrebno samo na glas izustit a me ˝peleš˝ plezat? In že sem lahko pripravila opremo. V petek smo prispeli v dolino Vrat kjer smo prenočili in zjutraj zakorakali proti steni. Sklenili smo da ne bomo prezgodni, saj bi lahko imeli prenizke temperature in mokro skalo. A ko smo iz daljave opazovali smo videli da to ni bila najboljša odločitev, saj so bile pod steno pred nami že tri naveze, a čez čas se je izkazalo da nas niso ovirale in upočasnjevale.

Pod vstopom v steno smo razvili štrike in pričeli lesti začetne metre smeri. Sama smer je ponujala tako lepo plezarijo, kompaktno skalo, prijetne previse, kamine, prečudovite razglede, na koncu smeri še plato ki postreže z odličnimi prijemi. Raztežaji so dokaj kratki, opremljeni s klini, kljub temu pa sva zabila kakšen štant, kjer se nama je le ta skril. Kljub navezam pred nama, pozdravov iz višin ni bilo pretirano veliko oz sva se jim odlično izmikala. Tudi z orientacijo v steni ni bilo težav, saj sva odlično sledila navezi pred nama. Po ne še 6 h sva izstopila na prečki kjer sva zvila štrik in se preobula. Na travi malo višje naju je že čakala naveza Dani in Lev, počakali smo še Vasjo in Valerijo ter nadaljevali v izstop Zimmer-Jahn.

Le tu smo si privoščili malo malice in nadaljevali čez pode do doline Vrat. Sam sestop sploh ni bil tako dolg, bila sem presrečna, z nasmehom na obrazu, polna nepozabnih doživetij in novih želja kaj je še vredno prelezit. Moram priznat, da v trenutku, ko sem dobila navezo so se mi pričela zastavljati vprašanja: sem dovolj pripravljena, bom zmogla, kako bo z orientacijo? Ampak me je soplezalec pomiril, da je smer označena s puščicami, kar se je izkazalo da je na delu smeri resnično puščica, ki te vodijo naravnost v previs, da morebiti ne zgrešiš detajla smeri. In ob dejstvo da imam dobrega soplezalca, sem sklenila, da je strah povsem odveč in lahko grem samo še uživat. In točno tako je tudi bilo. Hvala organizatorju in soplezalcu Luigiju za tako prijetno pležnjo.

tečajnica Anja

Tabor, prvotno planiran zadnji vikend avgusta, smo zaradi slabega vremena prestavili za en teden. Tako smo se v petek zvečer, 3. 9. 2021, odpravili v Vrata. Po (za nekatere) slabo prespani noči smo se zjutraj odpravili v Steno. Tri naveze smo vstopile v Bavarsko smer in dve navezi v Nemško. Kljub gneči v smereh ni bilo veliko čakanja in izkušnja prve preplezane smeri v Steni je bila odlična. Zvečer smo se vsi zbrali v Aljaževem domu in odrinili proti Kranjski Gori, kjer smo še zadnji hip lahko dobili večerjo. Siti smo se nato odpeljali na Vršič in prespali v Tičarjevem domu. Le redki pa smo se imeli čast stiskati na podstrešju. Naslednji dan( nedeljo) smo se odpravili V Nad Šitom glava. Jaz, Dani in Luigi smo preplezali Stoletje, Anja in Sašo pa Juševo. Tako smo lepo zaključili tabor Triglav, ki je pod vodstvom Danija potekal kot po maslu.

Lev Podbregar

Fotografije: Anja Ulaga

Komentarji - vidni samo prijavljenim!

VSTOP ZA ČLANE
Uporabnik:

Geslo:
 zapomni si me

Pozabljeno geslo

Višina snežne odeje
Nevarnost snežnih plazov

Spletne strani s podatki o vremenu in razmerah