DOMOV > GALERIJA FOTOGRAFIJ > Prvomajski tabor v Grčiji, Varasova in Meteora (26. 4. - 5. 5. 2024)

Prvomajski tabor v Grčiji, Varasova in Meteora (26. 4. - 5. 5. 2024)

Avtor: Marko Mavri, Ogledov: 170

V petek zvečer se nas je 7 članov odpravilo na dolgo pot, ki nas je vodila preko Hrvaške, Srbije, Makedonije do Grčije. V jutranjih urah smo prispeli v Grčijo, vendar pot do Varasove je bila še dolga. Po slabih 20 urah vožnje, zastojev in počitkov smo le prispeli na cilj, idilično divjo kamp lokacijo ob morju, pod steno Varasove. Pridružila sta se nama še Anja in Jože proti večeru pa sta prišla še Blaž in Nika.

Postavili smo šotore, se malce okrepčali ter začeli sestavljati plane, katere smeri bomo plezali v prihajajočih dneh. Dan je šel proti koncu, pred večerjo sva s Sašotom odšla pogledat skalo in splezala smer Danai (6a, 90m). Po večerji pa zopet študiranje smeri ob pivu.

Naslednje jutro smo se kar zgodaj zapodili v steno. Večina nas je plezala v zahodni steni, sektorju Africana, Sašo in Peter pa sta si vzela še malo časa saj sta plezala kar nad kampom. Plezali smo smeri Skupa (V, 220m) Toxo (200m V+), Skala (6a, 100m) in Natassa (6b, 65m). Med plezanjem nam je veter rahlo razmetal šotore, tako da smo jih po plezanju malce prestavili 'v zavetrje'. Potem pa debatiranje o smereh ter planiranje za naslednji dan.

Ponoči pa katastrofa, sunki vetra so se krepili in ponoči je dvignilo šotor od Sašota in Alje ter Anje in Doroteje, ki so poleteli čez Anjo in Jožeta. Tako smo ostali z enim šotorom, punce so se prestavile v kombi, Sašo pa je prišel v naš šotor, ki je bil že tudi rahlo načet.

Zjutraj sestanek v kafiču Blue Blue kako naprej. Odločimo se da poiščemo apartma in nadaljujejo plezanje v Varasovi, potem pa se preselimo za 2 dni v Meteoro. Z Danijem odideva po vasi in najdeva apartma za 9 oseb. Tako gremo pospraviti naš kamp in preselimo svoje stvari do apartmaja. Po neprespani noči nam danes ni bilo do plezanja, čeprav sta proti večeru Peter in Anja odšla splezat eno kratko smer. Kristie (6a+, 60m)

V torek smo se zopet porazdelili po navezah ter se zapodili v nove smeri. Dani in Anja sta odšla v smer Toxo, Z Dorotejo sva pa napadla smer Afrikana, družbo pa sta nama delala Anja in Jože. Sašo in Peter pa sta zopet plezala malce bolj previsne smeri nad morjem. Toxo ( V+, 200m), Arikana (6a, 200m)

Za 1. maj smo si zadali malce resnejše vzpone, tako smo se fantje zapodili v sektor Africana punce pa so plezale smeri nad morjem. S Sašotom in Danijem smo plezali smer Dalton, ki je na koncu postala kombinacija smeri Dalton in Kleopatra. Peter in Jože pa sta se potila v sosednji smeri Kentaurous. Detajl smeri Dalton sta prvi in drugi raztežaj, večinoma plezanje v plati s skoraj nič grifov. Pred koncem drugega raztežaja je Sašota zavedelo sidrišče in tako smo prišli v smer Kleopatra. Z razliko od smeri Dalton Kleopatra ni navrtana, odplezali smo še dva raztežaja po Kleopatri in potem nazaj v smer Dalton. Tako smo se vsi kar dobro naplezali za zadnji dan Varasove, saj naslednji dan smo se selili v Meteoro. Dalton/Kleopatra (6c, 200m), Kentaurous (6b+, 150m + Africana 50m), Generali (5c, 120m) Taz (5b, 90m)

V četrtek je sledilo seljenje narodov, tako smo spakirali stvari, da pa ne bi dan šel v nič smo na poti proti Meteori obiskali plezališče Myitkas. Super majhno plezališče s previsnimi smeremi, ki pa so radodarne s šalcam. Po plezanju pozno kosilo v Palairosu, ter vožnja proti Meteori. Apartmaje smo dobili v Trikali 20 km od Meteore.

Malce prestrašeni, da je varovanje v Meteori bolj na jajce, smo si izbrali malce lažje smeri tako smo prvi dan plezali: Alja in Sašo Vultura West Ridge (6a, 140m) in Stairway to heaven (6a, 115m); Z Dorotejo Vultura West Ridge (6a, 140m) in Danae (6a+, 130m); Dani, Jože in Anja Pillar of Rain (5c, 160m) in Ypsilotera West Rdige (5c+, 120m); Anja in Peter pa Pillar of Dreams (5c+, 250m). Navdušeni ob plezanju v tako čudoviti Meteori smo debatirali v restavraciji in si ogledovali stene okoli. Prav zanimivo je bilo plezanje po tem konglomeratu.

Za zadnji dan smo si pustili zopet malce višje cilje. S Petrom sva napadla Corner of Madness, Sašo z Danijem in Jožetom, pa so planirali smer Interamerican (6c), ki pa je ostala samo v planu, saj smo prejšni večer malce dolgo 'planirali' smeri. Sam sem bil v smeri čisto trd, tako da sem se parkrat usedel, pa še en padec, Peter pa je suvereno odplezal celotno smer. Je pa to zelo lepa smer v Meteori, prava lepotica. Sašo, Dani in Jože pa so izbrali rezervni plan in splezali smer Egg Dance, kjer splezaš v čudnem razkoraku na drugi stolp. Corner of Madness (6b, 180) Egg Dance (6a+ A1, 130m)

Po plezanju smo se pospravili v kombi in se odpravili domov. Ob poti smo se ustavili še na večerjo v Gevgeliji, nato pa v jutranjih urah v nedeljo prispeli domov.

Če izvzamemo nesrečo s šotori, je samo plezanje bilo zelo lepo, skala v Varasovi je podobna pakleniški, le da so svedri zelo narazen ali pa jih ni. Tako je potrebno nameščati tudi lastno varovanje. V Meteori pa že sam ambient navduši, ko pa se sprijazniš s skalo in varovanjem pa te čaka čudovito plezanje po kamenčkih različnih oblik, le če zaideš iz linije lahko kakšen ostane v roki. Po Srbiji in Makedoniji prejšnja leta nas je tudi Grčija navdušila. Katera država bo naslednja.... ?

Komentarji - vidni samo prijavljenim!

VSTOP ZA ČLANE
Uporabnik:

Geslo:
 zapomni si me

Pozabljeno geslo

Spletne strani s podatki o vremenu in razmerah