DOMOV > ALPINISTIČNI VZPONI > Anja Zagoričnik Jarm - Diva

Čas00:06:00 (dd:uu:mm)
Soplezalci Miha
Razmereletni vzpon

Jaz v tretjem raztežaju. Nenabita prečka in nabita poč :)

Zadnja prečka.

Miha v divjini Dolgega hrbta <3

Komentar
Logična linija, štanti po večini so :) Orientacijski klini so povsod, v težjih raztežajih pa še malo več. Set metuljev vsekakor potreben, če bi imela pa še zatiče bi pa še kakšnega zataknila :D
Uporabila sva Miheličevo skico in skico s plezanja.net. Ko se priklučimo smeri Šimenc-Škarja, lahko po prvem očitnem svetlo belem "buhtlu", zavijemo levo in štantamo pod zajedo z zadnjim detajlom.

Čudovito kompaktna smer, z lepim obujanjem spominov na Šimenc-Škarja (iz oči na oči se približaš najtežjemu raztežaju :)).

Sestopila sva po novih spustih. Na začetku ni problema, možici so očitni, rdeče pike v lepem vremenu lepo vidne. Dodala sva še par možicev na poti in pred prvim spustom. Če se popleza do drugega spusta je to potrebno narediti po (gledano proti steni) desnem razu.
Drugi spust je čisto malo desno od grabna.
Tretji spust je potrebno iskati na levi strani. Če se z občutkom spustiš naravnost ne prideš direktno na polico. Priporočam malce v levo in v iskanju monolitne police.
Prav tako četrtega. Če se spustimo z občutkom naravnost pridemo preveč v desno. Ta spust je viseče sidrišče.
Potem pa čez sneg do koče. Zadnja polica ni težavna.
- upam, da bo komu koristilo.

Spust je primeren, če spimo na Ledinah. Krožna tura na Češko kočo je bolj romantična. Nama bo pa lažje naslednjič, ko bova vedela kam se spuščati :)))

Ostali vzponi dne 20.08.2016 (3)