DOMOV > ALPINISTIČNI VZPONI > Katja Petrovec

Razmerezimske razmere
Vrstaturni smuk

Komentar
Vendarle se je poklopilo vse, kar se prejšnja meseca ni in plezalnike sem lahko zamenjala za pancerje. že v petek popoldne sva z ljubljansko Niniko preizkusili njeno novo pridobitev na Mrežcah. razmere so bile čisto solidne, kjer je pomrznilo, se ni niti prediralo več, v gozdu pa prav spomladansko.
Vrnitev domov je bila bolj kasna, pa sva s celjsko Nino malce premaknili najin odhod proti Komni naslednji dan, da je bila noč za spoznanje daljša.

Izpred koče pri Savici sva štartali okoli desetih, kakšno uro je že treba nesti smuči, se splača imeti superge. Bi rekla, da je bila teža res velika, a prav tako hitro pozabljena ... Popoldne sva jo ubrali na Lanževico čez številne vzpetinice, Srednji vrh in Vrh nad Gracijo. Z Lanževice sva odsmučali po krasnem snegu v kotanjo pod Vrhom nad Gracijo in se še z druge strani povzpeli na Srednji vrh, od koder je bila spet super smuka nazaj do koče.

V nedeljo sva se odpravili proti Kalu, tokrat po dolini proti Srednjemu vrhu in se čez vzpetine Lepe Komne spustili do Poljanice, od tam pa do Malih Vratc. Severna pobočja so bila trda in poledenela, južna ravno obratno. pod Kalom že precej splazeno, pobočja kar napihana, vidnih nekaj manjših plazov izpod smučarskih vijug. Smučanje z Vratc sicer vrhunsko, slalom, veselalom, kar ti srce poželi, le prekratko. Povratek čez Lepo Komno resda bolj tekaške narave, a vendarle je vse naokoli tako leeeepo, da odtehta.
V glavnem, noro sva uživali, na turah večinoma samevali, sploh v nedeljo sva se naužili tudi samote. Ne vem, zakaj se nazaj v dolino rukzak sploh ni zdel več težak.

Ostali vzponi dne 07.04.2018 (4)